پادفک روسیه/دوره پادفک زبان روسی چیست؟

پادفک زبان روسی

تماس: ۰۹۰۵۷۰۷۱۳۹۷

دوره پادفک چیست؟

دوره آموزش زبان روسی مقدماتی جهت آماده سازی برای ورود به دانشگاه و تحصیل در روسیه یا کشور های روس زبان را پادفک روسی یا پادفک زبان روسی می نامند.

پادفک یا دوره‌ی پیش‌دانشگاهی، برای آموزش زبان روسی در دوره‌های آمادگی ۱۰ ماهه در دانشگاه مسکو و کشور های روس زبان و ورود دانشجویان به دانشگاه‌های روسیه تدوین گردیده است. این دوره‌ی کاربردی بر پایه‌ی حداقل ۱۲۰ ساعت آموزش با ۱۸ موضوع یا درس در بر دارنده‌ی نیاز های دانشجویان و مهاجران به کشور های روس زبان و روسیه می باشد. دوره پادفک مهارت‌های زبانی را در زمینه‌های زیر برای دانشجویان فراهم می سازد:

  •  گفت و گو: توانایی بیان دیدگاه‌های خود بر پایه‌ی موضوع‌هایی که در کتاب های درسی آورده شده است 
  • خواندن: توانایی خواندن و درک متن‌های ادبی و نیمه دشوار
  •   نوشتن: توانایی پر کردن پرسش‌نامه، نوشتن زندگینامه‌ی خود، نوشتن کارت تبریک و دعوت‌نامه، نوشتن نامه بر پایه‌ی موضوع‌های فراگیری شده
  •   شنیدن: توانایی دریافتن مفهوم پرسش و دادن پاسخ به هم سخن خود.

دوره پادفک زبان روسی (PODFAC) در واقع دوره آموزش زبان روسی است که دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان روسی را دارند، ملزم به گذراندن آن هستند.
دوره پادفک زبان روسی در دانشگاه های روسیه معمولا شامل دو ترم تحصیلی است (از ۱۰ شهریور تا ۱۰ تیرماه سال بعد).
در دوره پادفک زبان روسی، زبان روسی و مقدمات چند درس تخصصی مربوط به هر رشته به منظور آشنایی با لغات تخصصی آن رشته آموزش داده می‌شود.
به عنوان مثال، اگر شما متقاضی رشته های پزشکی باشید، در دوره پادفک علاوه بر زبان روسی، با مقدمات دروس زیست ،شیمی و فیزیک هم آشنا می‌شوید و سپس در آزمون پادفک روسیه شرکت می کنید.

زبان آموزان محترم باید به این نکته توجه داشته باشند که در دوره ی آموزش پادفک زبان روسی که در مرکز آموزش زبان روسی مسکو تهران برگزار می گردد فقط آموزش زبان روسی و بر اساس کتاب دوره ی کاربردی آموزش زبان روسی (پادفک) و دیگر منابع می باشد و دروس تخصصی تحصیلی مرتبط با رشته در دوره تعریف نشده است و پس از پایان دوره آموزش زبان روسی کلاس های دروس تخصصی به صورت مکمل و مجزا برگزار می گردد و به عنوان دوره آمادگی آزمون پادفک روسیه می باشد.  

آمادگی آزمون پادفک در مرکز مسکو تهران با رویکرد مهارت محور بوده و با شرکت در این کلاس ها و تسلط نسبی بر زبان روسی شرایط مناسبی را در دانشگاه و تحصیل برای خود آماده می نمایید.

مشاوره و ثبت نام: ۶۶۵۳۲۳۰۰ – ۰۹۰۳۱۱۱۱۲۸۵